黃家棒打鴛鴦 馬國明 黃心穎玩唔耐

流行娛樂

廣告

42歲的無綫筍盤馬國明,早前傳出與27歲小花 黃心穎 暗中撻着一年,男方更不時半夜偷上女方香閨纏綿!熱戀甜蜜蜜,可是貴為筍盤的馬明,竟然遭到心穎一家嫌棄!主角心穎日前接受本刊訪問時,一改以往迷戀馬明的冧樣,強調兩人只是普通朋友;至於心穎大家姐黃心美回應時態度冷淡,更暗寸馬明年紀大!圖片來源︰新傳媒、Instagram

劇集谷胸色誘

四年前選港姐入行的心穎BB,其實早早自爆非常仰慕馬明,希望有朝一日可以跟男神合作。終於13年心穎有份客串馬明主演的《On Call 36小時II》,去年更在《為食神探》中以小背心谷胸上陣,盡騷激凸身材之餘,又賣大包與馬明零距離身貼身,男神都被電到暈得一陣陣!

早前就傳出心穎主動出擊,怕醜仔馬明被女方強勁電力攻陷,二人成功撻着熱戀近一年!心穎更不時載馬明到油塘香閨蜜會。但為配合男方一向低調的作風,拍拖時多是留在兩人家中,談談心玩玩狗,以免戀情「見光死」。

心穎拒認戀馬明

不過戀情傳出後,日前心穎接受本刊時卻一改過往迷戀馬明的冧樣,強調兩人只係普通朋友,連心事都唔會傾,最多都係傾公事及車經。另外心穎又自爆現時有人追,不過暫時未有心儀對象。

家姐暗寸馬明老

至於心穎大家姐黃心美回應時態度冷淡,稱自己與馬明只係event上見過一次,完全唔熟,唔知對方為人如何。之後被問到馬明做妹夫點睇,心美則直言︰「我個妹咁後生!」擺明寸馬明年紀大!

孻女孻心肝

心穎爸爸係一位名中醫,對四個寶貝女的另一半都有極高要求,加上孻女孻心肝,黃父與大家姐心美都希望心穎嫁個好老公。雖然馬明係圈中出名的孝順仔,自己又有樓揸手,但畢竟年紀比心穎大逾15年,所以黃家上下都叫心穎睇定啲先!