被摑大對決 陳展鵬王浩信邊個痛啲?

流行娛樂

廣告

王浩信之前在《名媛望族》及《法外風雲》分別被劉松仁、謝雪心摑13巴及25巴,一摑成名!而今次《乘勝追擊》中,煎pan陳展鵬就被摑10巴,相對理浩信可能少了點。不過鷲哥吳岱融巴巴有力,打到煎pan眼鏡都「飛甩」。相比之下,煎pan毫不失色!到底二人誰更痛呢?
text – Keung photo – 網上圖片

陳展鵬《乘勝追擊》被狠煎

在播出不久的21集中,煎pan因暗中幫助父親吳岱融的敵人,而被吳狠煎10巴!鷲哥巴巴有力,觀眾「齋睇」都覺得痛!

連眼鏡都飛甩,鷲哥真心無留力!

扇到紅都面哂

紅到腫!睇見都心痛!

鷲哥都佩服煎pan!

此10巴引起熱話,鷲哥吳岱融都在微博中指煎pan「一take過,打就企定,絕不兩頭fing!」大讚對方夠專業!

王浩信創歷史紀錄

有「兜巴信」之稱的王浩信自然也不弱!當年《法外風雲》被謝雪心連摑24巴成為一時佳話!加上在《名媛望族》中又被劉松仁摑13巴,自此提起比人摑就會自然諗起Signal Wong。

玩埋自摑…..

比人摑都唔夠,再加上自摑……「別笑我,我犯賤」

內容延讀:
吳岱融再爆seed! 一人carry整套《乘勝追擊》
>>>LIKE我們fb<<<
www.facebook.com/newmonday.com.hk