胡杏兒誕小王子 為餵母乳進補連升幾cup

流行娛樂

廣告

胡杏兒跟老公Phil的愛情結晶品終於出世!杏兒跟Phil都在Instagram發表喜訊,杏兒幸福的說:「We are complete!」恭喜恭喜!

Text-Arika@SundayKiss |Edit-Cherie|Photo-myoliemyoliehakkaphil

胡杏兒報喜

恭喜晒!胡杏兒同老公李乘德(Phil)囝囝出世啦!一直心大心細諗緊順產定開刀嘅杏兒最終決定自然分娩,誕下8磅B仔,取名Brendan Lee,Phil話呢個名係愛爾蘭名字,意思即是「小王子」兩夫妻啱啱喺IG報喜,榮升父母啦!

而杏兒就喺IG發文表示:We are complete!一家三口齊齊整整啦!見到相片杏兒跟Phil一人一邊合成一個心,包圍著囝囝一雙小手,幸福滿瀉!

決定順產

上月尾,杏兒仲心大心細在FB發文表示自己心情開始緊張,還問網友們順產還是開刀好。「多謝大家嘅讚美同鼓勵,快踏入十月了,心情開始緊張,要好好準備迎接李寶寶啦! 想請問大家都是順產還是開刀呢?如果順產有用無痛分娩嗎?可以和我分享一下這個母親的抉擇嗎?」最後杏兒都係揀咗順產!

老公Phil就甫出自己抱著小王子Brendan的相片,終於榮升爸爸的他難掩興奮!

胡杏兒順產誕B 展開母乳路

Phil話太太幾日前已經順產誕B,B仔好健康,仲喊得好大聲!不過杏兒生完就好攰啦!Phil仲透露杏兒已經開始餵母乳,仲幫杏兒講埋佢依家唔得閒睇電話,希望大家都送上祝福、祈禱,希望佢好好休息,同盡快康復,最後都多謝大家祝福。

祝杏兒一家幸福快樂,當BabyLee長大了,再一起影更美麗的家庭照!

早前胡杏兒已經向一班星級媽媽取經。

其實生B之前胡杏兒都長胎不長肉但是上圍就連升幾Cup 為餵母乳進補做足準備,相信生產後很快可以恢復苗條身形!不過當然身體健康最緊要!