肥媽 怒轟無綫 台慶冇獎 海報冇樣

流行娛樂

廣告

近年教煮餸節目大受歡迎,連續四年幫無綫主持《食平D》系列嘅 肥媽 ,節目每次出街例必爆紅。榮升收視福將的肥媽,早前更俾足面高層,重出江湖拍劇集《味想天開》,諗住幫下唔夠人用的無綫當捱吓義氣。點知肥媽原來一直被無綫搵笨,新劇戲份被喪cut又冇份宣傳,台慶「最佳節目主持」又冇份!

自覺付出冇回報,肥媽同朋友爆粗狂呻,更怒推無綫的賀年節目,一於你不仁、我不義!

自從13年為無綫拍的飲食節目《搵食》大受歡迎後,肥媽每年都會主持《食平D》系列,深受一眾師奶觀眾歡迎。不過節目幾爆都冇用,肥媽同陸浩明呢對最佳拍檔,5年來從未攞過「最佳節目主持」,今年輸俾Do姐不特止,更三甲不入!

豬肉獎冇咗,就連去年出幫無綫拍的劇集《味想天開》,都被安排做新年檔炮灰。但更令肥媽谷氣的,是戲份被大幅删減,飾演波斯公主「何大莉」的肥媽被安排到第十集先出場。肥媽飾演的波斯公主本來戲份甚重,不過後來被cut剩少少,論搶鏡程度肯定不及由頭帶到尾的蔣志光、李國麟等配角。

有傳肥媽拍味想天開時,唔滿意男主角洪永城扮大牌,一度衝入化妝間發脾氣,更寸爆叫洪永城做「洪爺」!肥媽怒轟無綫高層後拒絕為劇集宣傳,監製為咗補鑊,上週五(13日)宣傳時立即整個肥媽紙牌頂檔!

捱義氣落得如斯田地,據知肥媽近日向朋友爆粗狂呻,狂轟無綫「搵佢笨X」!當初無綫搵肥媽教煮餸,肥媽二話不說就應承,之後節目收得不斷添食,肥媽都冇坐地起價。其實大家都知肥媽好多年冇拍過劇,今次佢諗住捱義氣幫手唱主題曲同拍劇,點知被人當老襯!

肥媽回應本刊時表示,最初只係負責唱《味想天開》的主題曲,但無綫希望佢可以演出,所以就捱義氣重出江湖。不過肥媽大呻拍攝時戲份又熱又焗,而且地點偏遠,長時間冇得去廁所,真係急到底褲都濕埋!現時半退休狀態的肥媽閒時登台閒時弄孫為樂,佢強調:「拍劇咪再搞我!」

肥媽百足咁多爪,過時過節同葉麗儀、陳潔靈開騷登台,閒閒哋袋六位數!肥媽近年頻頻亮相教煮餸,儲落大班師奶粉絲,如今無綫得罪肥媽,觀眾分分鐘冇得再睇《食平D》系列喇!