禮拜日冇節目?去深水埗大南街市集尋找Air Jordan

熱話

廣告

利申:記者細個家住深水埗,每日放學喺黃金門口拮縮水魚蛋,呢~~即係你呢代恨到發燒,早2年政苦所謂「施捨」你過年開得2、3晚嗰個所謂「桂林夜市」呀,我細個食到唔想食啦,唉~~呢代冇晒呢啲正嘢啦!講番正題,拮住魚蛋再入「長江」打泡泡龍,1蚊打到機鋪收工,抵玩到呢~~

唔講咁遠,就10年8年前吖,深水埗有個好出名嘅天光墟,近海壇街西九走廊橋底,每逢星期六朝都幾多檔開,嗰陣有時收工食埋宵夜,又或者劈完酒,唔醉嘅話,都會大約5點零落去行下,尋下寶,我部水壺大哥大都喺嗰買,亦試過用20蚊買咗一「楝」call機,開心到呢~~

以上所講嘅嘢通通冇晒?又未必,事關今個星期六有個叫「大南街地攤」,個名出晒「腸」話你知深水埗大南街附近會有個市集,但唔係賣夜冷嘢,官方話:
「大南街地攤是個注重人情味的地攤,這次是野餐為主題,希望你放慢腳步,帶同週日的閒情,一齊來大南街地攤以野餐的精神,分享慢活的態度。

攤主注意:請記得帶備格仔布地墊及準備野餐輕食來擺攤
參加者注意:請帶同分享的心情來參與大南街地攤 喜歡逛市集的朋友,相信對大南街地攤並不陌生,好幾次熱鬧的盛況依然記憶尤新。」
Sorry~~懶得改索性copy and paste算,但都有好料過俾你,就係既然抽得半日時間去深水埗,不妨行埋就政苦就嚟要拆嘅「深水埗布市」(即欽洲街一帶),我以前做window dsiplay嗰陣成日去買布㗎,勝在有散剪,唔使下下同布行一匹匹買。重有鴨寮街附近地攤,同事上星期搵到Air Jordan 11同Red Wing賣,勁有尋寶feel!同埋,我硬係「形」住遲早俾政苦拆Q埋!

test – singh

大南街地攤
時間:2015年9月20日(星期日)中午至下午6時
地點:深水埗大南街、柏樹街 及 荔枝角道一帶

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours
  1. 新Monday / 咖啡控必試!Little Break×Matter Matters期間限定cafe

    […] 週末做甚麼好?文青系去市集、喝咖啡是必需的!鄰近荔枝角站的D2 Place,工廈市集非常成功,即使位於九龍荔枝角,每個週末也凝聚到一班潮人聚集。轉角會遇到特色小店Little Break Coffee and Kitchen,招牌All Day Breakfast及Ham So Excited熱香餅漢堡,色香味俱全。今次Little Break更首次與幾何玩味手袋牌Matter Matters合作,打造為期2個月的pop-up cafe,除了店內外也換上品牌簽名式的幾何及大膽配色的裝飾及陳設,令cafe充滿色彩外,更有專為這次而設的special menu,Mocha窩夫、凍西班牙咖啡、幾何甜點set,咖啡控必定要試試看! […]


Comments are closed.