狗狗鎮嘉年華今週必去 寵物傳心師教你同狗溝通

飲食

廣告

有穿Vans的潮人都知,Vans同滑板發源地是來自美國「Dogtown」,相當經典,想不到香港都有個Dogtown(狗狗鎮)?

經當於週末、日舉行市集的D2 Place,今明兩日(4月9-10)會舉辦一個名為「狗狗鎮嘉年華」的活動,歡迎各狗主帶同愛犬齊齊來玩個weekend。嘉年華分為兩部份,空中花園嘉年華及嘉年華手作市集,除了有超過50個手作檔攤售買寵物產品、滋味小食外,星級藝人包括泳兒將會同入場人士分享養狗心得,大會更請來專業寵物傳心師 Jennifer 教大家如何有效地同狗狗溝通,一定學到好多東西啊!

text – 阿旺 photo – 網上圖片

狗狗鎮嘉年華真係好狗多嘢㗎!

Part 1:嘉年華手作市集
現場設超過50個攤檔,包括手作、寵物食品、寵物服飾、用具等,狗狗於市集範圍仲可以「真‧落地自由行」,咁就人狗都可以一起shopping了!

NAKU (攤位No. 40) 更向各位大派小禮品,只要完成簡單小遊戲,就有機會得到100%天然寵物糧(試食包)或活動禮物乙份,數量有限先到先得。

Part 2:空中花園嘉年華
玩完室內,不妨同狗狗上天台花園呼吸吓新鮮空氣,星級藝人包括泳兒、馬嘉均、陳彥行、區倩婷,將會同入場人士分享養狗心得。大會更請來專業寵物傳心師 Jennifer 教大家如何有效地同狗狗溝通,這樣就可同愛狗多溝一下啦!

泳兒同你講狗經。

狗狗鎮嘉年華
日期:今日至4月10日
時間:上午10時至下午8時
地點:D2 Place 一期2/F The Space

收費:全免

空中花園嘉年華
日期:今日至4月10日
時間:上午10時至下午6時半
地點:D2 Place 一期天台花園 (沿10/F 樓梯往上)
收費:每位人士$120

內容延讀:

iPhone慢到嘔?教你用iOS bug終極加速100%超爽

NMD明星晒冷 余文樂都要輸給劉華

女生校服邊套最正?全港10套那些年你鍾情的校裙

美孚車輪餅$10個 足料爆餡網上瘋傳

激安之殿堂殺入觀塘 即推介你買10件至筍抵貨