E3率先玩!虛擬VR扮《星戰》X-Wing機師

熱話

廣告

繼續E3速報,今年大會齊心煲起VR(虛擬實景)裝置,其實由年頭已經話今年hit硬,嚟到E3真係多到笑,其中最注目一定係《Star Wars Battlefront》,遊戲畫面靚爆之餘,重好識搞gimmick,喺會場整咗個架X-Wing駕駛艙,玩即場VR體驗,重即刻整effect,癲級好玩。另外,重有其他有趣VR裝置,一次過介紹晒。

text-Nam photo-Nam、網上圖片

X-Wing機師上身
講明先,呢個唔算傳統VR裝置,只係意識上玩VR,因為呢個裝置可以幫你成為X-Wing機師。EA重點之中嘅重點,自然係《Star Wars Battlefront》,結果今年唔止Sony、EA都大搞,連場外都有個booth,俾你做X-Wing機師嘅滋味,非常大陣象。坐上X-Wing發覺原來乜都做唔到,因為個裝置唔識郁,播放嘅影片全部一樣,只係拍低你個死人樣再剪番入條罐頭片內,完全係演技大挑戰。簡單講,睇就好睇,玩就OK啦!

Cyberith Virtualizer打機極限運動
都唔係第一年見到佢,Cyberith Virtualizer到底幾時先出仍然係個謎。今年E3又見到,其實已由一開始覺得好勁,到變成覺得好黐線,試諗下用佢嚟玩無雙動作game,真係玩30分鐘都慘過軍訓。

真係玩手指nod
VR裝置唔可能得個睇字,點都要有嘢幫到你搵番隻「手」出嚟,nod就係咁嘅裝置,戒指型嘅感應器,戴喺手指就會感應到動作,方便得嚟設計得幾合理。現場試玩打拳game,唔好玩,用手指嘅game…都係留俾日本人設計!整多個爛gag:返屋企玩手指就係呢隻啦!

內容延讀:

>驚你miss咗,睇番E3 10隻必玩勁GAMES!

>呢個叫Eat 3D,即係玩立體投射即燒牛扒,超高科技!

小朋友齊玩槍PPGUN
衰啲講句,PPGUN個樣真係好似3歲小朋友玩具,相信睇一睇張相已經知係點玩法,個人認為都幾似以前打街機嗰隻feel,不過個芒細好多囉!

冇睇頭但最work ANTVR
一睇就知冇特別,但冇特別可能就係最特別。ANTVR只需用隻能夠支援VR效果嘅App,無論你用iPhone定SAMSUNG,夾到部手電上去就用得,最方便。

 

http://www.youtube.com/watch?v=qp_y9f_TD8o

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!