Collect唇 春季唇膏唇彩推介

造型打扮

廣告

每次興致勃勃地跟別人分享自己的唇膏收藏,都會換來冷冷的一句:「你得一個嘴,邊搽得晒咁多支啊?」沒錯,的確是用不完的,但唇膏癡就是唇膏癡,即使不塗上嘴,拿來「觀賞」也開心。來到春夏,當然要塗鮮艷的唇色,看完以下4支鮮色唇膏和唇彩,絕對有每支都想收藏的衝動!

text-Emily Tsui photo-Mike W.

 

大Red唇!

記者點評:「呢款唇膏系列總共有10隻色,分別係用10種玫瑰色調嚟打造。剩係聽到呢度,都已經冇可能抗拒啦!今次揀咗#166 Rose Noir呢隻血紅色嚟試,輕輕搽1層就已經好出色,真係紅到同紅玫瑰嘅顏色一模一樣咁,絕對係名副其實嘅烈燄豔紅唇啊!」

 

紅潮風 !

記者點評:「又係紅色?Sorry,由於我太鐘意紅色,所以難免有啲私心。M.A.C 呢個Red Red Red系列,唔洗講都知係以紅色為主。除咗唇膏之外,重有眼影、胭脂等。我揀呢支唇膏,係因為鍾意佢紅得嚟又唔誇張,帶少少粉橙嘅紅色,好易carry,日日搽都得。」

 

油立立!

記者點評:「用造做嘅唇彩,應該真係史上第1支。如果你以為質地係油,就會唔上色同埋好易甩色,咁你就錯嘞。佢最厲害嘅地方,就係可以打造出油潤妝感之餘,顯色度同持久度都好高,食完飯都唔會點甩色,最多係抹完咀之後變得冇咁『令』,真係好神奇!」

 

色香味全!

記者點評:「如果呢支唇彩係食得嘅話,我好肯定佢一定係甜嘅!一扭開個蓋,就聞到好香嘅糖味,外形重好似細個成日食嘅扭扭棉花糖咁,真係睇見都流口水。除此之外,佢嘅色調都好特別,係由3隻色混合而成,所以次次搽出嚟啲色都唔同,好好玩!」

 

Shop List

a/Lancome 九龍塘又一城G 18號鋪 2265 8665

b/M.A.C. 觀塘apm商場C8a鋪 3148 1193

c/Yves Saint Laurent Beaute 九龍柯士甸道西1號Elements 2117號鋪 3192 4338

d/RMK 旺角朗豪坊L2-25號鋪 2865 0941

 

延伸內容

轉季抗敏攻略

5大must識美容標籤密碼