「宇宙最強」雙效止汗劑 Protect+Care

造型打扮

廣告

夏天一外出就周身汗臭, 要過個清爽夏日,首先你要有款強大嘅 止汗劑 !咩叫強?就係要比普通止汗劑多功能! 有 1+1 = 3 功效!

(presented by NIVEA)

Photo︰Simpson Chiu

「宇宙最強」止汗神器 1+1 = 3?

一支好嘅平日止汗劑,當然要可以令你時刻保持清爽,NIVEA 雙效潤膚呵護止汗系列,基本配備已能做到達48小時的止汗效能,止汗夠哂強,瞬間感覺變得清爽,減輕夏天腋下濕黏的不適感!!但最最最強的並非呢一點,而係新系列標榜Protect & Care,除了擁有極好止汗力外,更是首支結合護膚概念的止汗劑!

Protect + Care ?! 止汗+呵護+柔滑

NIVEA雙效潤膚呵護止汗系列添加了經典的NIVEA潤膚霜成份,當中的酪梨油(Persea Gratissima Oil)及維他命原B5(panthenol)等護膚因子成份的護膚表現,早就係唔少權威性的測試中表現打低一眾專櫃品牌,今次突破性加入止汗劑之中,止汗同時更能保持腋下細緻柔嫩! 而且不含酒精,同時擁有止汗及滋潤的特性,做到 Protect + Care 雙重呵護效果。

止汗+低敏+清香

NIVEA雙效潤膚呵護止汗系列味道融合了檸檬、柳丁、薰衣草、玫瑰及丁香花,自然清香,無一般止汗劑味道嗆鼻嘅弊病,夏天用啱哂!與NIVEA 其他護膚產品一樣,採用低敏、無酒精配方,對腋下肌膚更呵護備至。