撒嬌女生裝備 教你裝備溫柔女生必備膚質

造型打扮

廣告

最近江嘉敏(Kaman)在《不懂撒嬌的女人》內演活了少女時期還懂撒嬌的Mall姐,除了得天獨厚的甜美笑容,Kaman還時刻裝備好可「撒嬌」的皮膚,皮膚時刻在最佳狀態,咁就無懼任何角色的考驗,都可以應付自如, 撒嬌 就更加事半功倍啦!

Text-Rebecca Photo-Biotherm

(Presented by Biotherm)

女生一定要時刻裝備好靚靚的皮膚,有了這殺手鐧,就隨時都有條件做到撒嬌的女生,成為男生心目中的完美情人。

1. 徹底 卸妝 :

就算工作後返到屋企好攰,都一定要徹底 卸妝 ,唔可以俾任何化妝品留喺面上,特別係而家夏天又濕又笠嘅天氣,面油同汗水好易令皮膚出暗粒,所以徹底 卸妝 及潔面非常重要。

2. 每天必塗 防曬 產品:

紫外線是傷害皮膚的元兇,特別容易導致黑色素、色斑及細紋,每天必要搽 防曬 ,最少應搽SPF 30度的 防曬 產品,若在戶外工作,記住每隔2個鐘就要補 防曬 喇!

3. 提升肌膚抵禦力:

&feature=youtu.be

夏日肌膚容易敏感,應及早為肌膚做好準備,令肌膚變得更強壯。Kaman最近同Biotherm合作的奇蹟系列,The Miracle Duo。先用Life PlanktonTM Essence皇牌奇蹟水,打好肌底,提升後續護膚品功效,再用Life PlanktonTM Sensitive Emulsion,內含水源再生因子,其輕柔乳液質地比面霜更輕盈,可有效即時紓緩及鎮靜肌膚,增強肌膚防禦力,強化肌膚並提升肌膚抗敏能力,兩者合用,可24小時補水鎖水,防止肌膚水分流失。

Biotherm Life PlanktonTM Sensitive Emulsion $390

Biotherm Life PlanktonTM Essence 125ml $480

4. 補充足夠水分:

除咗外在皮膚護理,皮膚都要補充足夠水分,才可排走體內嘅毒素。所以每日喝大量清水,毒素排走晒,咁就人都靚啲!

5. 常做運動:

夏日天氣較悶熱,不想體內積存濕氣,定期做gym或跑步,出一身汗排走濕氣。加上肌肉鍛鍊可令身型線條更靚,跑步帶氧運動則可練氣消脂。

 

Biotherm 銷售點:Biotherm 專門店及美容專櫃