adidas FITMIND YogaRun x 林德信 瑜伽思想

女生

廣告

上年,運動界正式進入「女生專屬」嘅年代,每論出products定搞event,各大運動品牌都以女性市場為目標,以女生為出發點。
踏入2015年,呢種現象並冇絲毫減弱嘅跡象,女生運動風反而愈吹愈勁,甚至有人話今年係「女生年」,食住呢個熱潮,adidas喺5月就會舉行「adidas FITMIND YogaRun」,聚集全城運動女生一齊揮舞汗水,男生想玩?如果你係林德信(Alex)呢種「男神」級數咪得囉。

text – Lok(ig:loklokb1021) photo – Rover

 


 

瑜伽男神
冇錯,adidas FITMIND YogaRun係一個女生專屬活動,只限運動女生參加,但如果你好似Alex咁,又靚仔、又大隻、重係瑜伽高手,咁就可以例外,作為當日大會導師之一,Alex將會帶領過千名女生一齊做瑜伽,到底佢又點睇呢件事?
N:《新Monday》 A:林德信
N:5月就係adidas FITMIND YogaRun,你覺得「Yoga」同「Run」有咩關係?
A:「兩者其實互相幫助,我自己跑步前後都會做瑜伽,無論運動前熱身定運動後拉返鬆啲筋都好有幫助,大部人跑步前都會拉吓筋,但每個動作10秒就開始跑,其實拉唔夠,所以我覺得今次呢個「Yoga」同「Run」嘅融合好好。」

N:點樣幫助參加者學習瑜伽?
A:「學瑜伽其實都需要好多時間,冇可能第1日就玩得好好,一定要放好多時間、心機落去練每個技巧、姿態,今次活動我相信會有好多第1次接觸瑜伽嘅女生,每個人都要踏出第1步先會有所收成,我當日都會教啲比較基本嘅動作,當係1個introduction。」
N:你認為參加者可以有咩得著?
A:「我記得我自己第1次學瑜伽,我咩都唔識,完全唔知發生咩事,淨係覺得好攰好痛,但每人都要有個first class去踏出第1步,去認識呢個運動,我希望未接觸過瑜伽嘅朋友可以對瑜伽有所了解,之後會有興趣去學,而本身玩開瑜伽嘅就盡情enjoy,因為瑜伽愈多人愈好玩,冇咁悶,辛苦亦有人互相鼓勵,相信當日現場energy會好high。」

N:點睇呢個女生運動趨勢?
A:「呢個係近幾年突然冒起嘅趨勢,亦係潮流,愈嚟愈多呢種女生專屬活動,而且規模愈嚟愈大,我覺得好正,個idea開始發大,所有運動event其實都係想製造一個社交圈子,令所有鍾意運動嘅女生聚頭,一齊去做,非常正面同健康。」
N:你點樣分配運動同工作時間?
A:「我日日都會做瑜伽,最難就係宜家拍緊戲嘅時候,但如果我有半小時break,我都會走埋一邊做少少瑜伽,某程度上幫到自己減壓。另外我重會跑步、做gym、踩單車、行山等等,有時做完
gym,肌肉開始漲同緊,咁我就會做吓瑜伽放鬆,平衡返自己身體,而且運動的確可以令人身心舒暢。」

N:你期待adidas FITMIND YogaRun嗎?
A:「好期待,其實我真係未試過去1個全女生嘅event,香港亦係第1次有呢種大型瑜伽加跑步活動,收到邀請我都覺得好榮幸,因為當日除咗參加者,重會有好多瑜伽老師在場,大家可以互相交流,我亦都會做到最好,希望俾到一個好嘅訓練大家,亦希望瑜伽可以更加普及。」

adidas FITMIND YogaRun

日期:2015年5月3日(星期日)

時間:12:30-18:00

地點:亞洲國際博覽館3號展館

費用:港幣$380 (全數撥捐思覺基金作慈善用途)

更多關於是次活動內容,可瀏覽以下網頁:http://adidas.digitalcampaignasia.com/yogarun/

由於反應熱切,公開組名額已經爆滿,感謝大家不遺餘力支持是次慈善活動。而已獲成功報名的#mygirls,請於當日準時出席體驗這次嶄新的運動組合。


內容延讀