「腦細」定「老細」?7類惡頂上司你遇過幾多個?

熱話

廣告

人生最不想遇到的7類惡頂「腦細」

你預過幾多個?打工仔除了重視薪金外,往往更重視工作環境。如果跟著一名討厭的上司,無論人工再高,也極想跳槽!以下7種類型的上司,可謂最「un頂able」,如果大家遇上惡頂上司,除了無奈外,更應該諗諗是否要轉工!

text-經濟一週 photo-電視劇照 edit-adam

7類惡頂上司!你預過幾多?

1. 任何事都睇唔順眼

口頭禪:「你唔好自把自為,以為自己好醒聰明。」
這類上司像有妄想逼害症,任何人都可能撻著他成為炮灰。撻著他相當容易,因為你做任何事他都看不順眼。

2. 只懂批評不會讚賞

口頭禪:「你無主見,請你返嚟做乜?」
即使你辦事能力高,工作表現達標,這類上司仍然諸多不滿,不善於人際交往,明明已經盡力,仍會無辜受氣。

3. 雞蛋裡挑骨頭

口頭禪:「其實你唔係做錯,但又唔係啱晒,總之有好多嘢要改善!」
身為一名上司,對下屬有要求是理所當然的事,不過若然長期兼過度地挑剔,下屬做得好但仍經常要求改善,分分鐘令對方愈做愈「冇癮」。

4. 卸膊無責任

口頭禪:「你自己搞掂啦!」、「我無印象講過!」
上司有「A字膊」,當工作上出問題,便會推卸至下屬。除了缺乏責任感,下屬「食死貓」太多,更會谷到一肚氣,隨時絕地反擊大爆發!

5. 公器私用

口頭禪:「幫我做___,用公數!」
一些上司會想盡辦法,務求好好利用公司資源謀「著數」。部分會逼下屬合作,甚或要求下屬幫忙做私人事,若下屬不合作或投訴,便會遭這些上司解雇。

6. 有急事不能請假

口頭禪:「做晒啲嘢先走得!」、「要跟公司指引預先請假」
如果家人有急事或突然入院,普遍會向上司提出即時請假去處理,但一些上司以未完成工作或「未有事先申請」為由,否決下屬申請,一點彈性也沒有。其實工作為給予家人好生活,如果連照顧家庭也未能做到,那為什麼仍要工作?

7. 過份團隊文化

口頭禪:「放工一齊去HAPPY HOUR,唔準早走。」「星期六去BBQ,帶埋屋企人嚟。」
一些公司為使同事們互相合作,通常會建立團隊文化,但超過應有的限度,例如以「建立團隊文化」為名,要求下屬早午晚三餐要一同進食、放工要一齊做運 動、工餘一同參加興趣班等,隨時將對方個人生活抹煞。下屬又不好意思掃上司的興,唔想都要硬住頭皮出席,究竟放工後,是否真正的放工?

 

黃子華神同大家講過,出糧,有一半喺拎嚟受氣,你當出糧係賠償就fit哂!話咁快又星期四,過埋聽日就有三日連假放喇,撐住呀!下面條片留俾大家旁身!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!