豬肉威威荃灣生日會過百粉絲舉牌支持場面墟冚 粉絲尖叫示愛

流行娛樂

廣告

荃灣豬肉ak威威魅力沒法擋,近日威威fb應援團的粉絲知道威威生日將近,即刻聯同荃灣的商場大搞生日會!今日(5日)粉絲期待已久的威威生日會終於來臨,商場一早已聚集不少粉絲到場支持,就連亞視一姐阿儀亦被吸引到場,唔少粉絲即問阿儀係咪暗戀威威?威威最後仲因此感動落淚!
豬肉威威 荃灣ak豬肉 威威
(圖片來源:fb@荃灣鮮肉威威應援團截圖)

威威生日會 逾過百粉絲

爆紅荃灣豬肉分割員AK威威爆紅後,粉絲知道嚟近6月8日生日的威威,幫佢大搞生日粉絲見面會,嚟個近距離接觸!今日(5日)荃新天地1期花園廣場,3時正開始生日會,未夠3點已聚集多名師奶粉絲,炎熱中午,粉絲們一早就舉晒牌等威威到場。威威為回饋威威豬們,仲上台表演整愛心漢堡扒,同粉絲大合照,滿足粉絲心願,早前威威喺自己的YouTube頻道中玩你問我答,威威就透露自己錫粉絲,以粉絲為先,果真無錯!威威仲因為咁多粉絲支持自己最後仲落下男兒淚,相信今次的生日會威威相當滿意!

豬肉威威 威威同粉絲打招呼,搞到粉絲尖叫
威威同粉絲打招呼,搞到粉絲尖叫(圖片來源:fb@荃灣鮮肉威威應援團)
豬肉威威
(圖片來源:fb@荃灣鮮肉威威應援團)
豬肉威威
(圖片來源:ig@waiwai_608)
豬肉威威
(圖片來源:ig@waiwai_608)
豬肉威威 流淚的威威
流淚的威威(圖片來源:fb@荃灣鮮肉威威應援團)

亞視一姐阿儀都係威威忠粉?網民:暗戀威威!

早前威威爆紅時,唔少人都到威威工作地方朝聖時,亞視的阿儀就早已捷足先登,到場求合照。今次阿儀都無錯過威威的生日會,遠處影住威威,仲係影片中講咗句:「佢煮緊嘢食」,呢排於IG成日常po學習烹飪的阿儀係咪覺得大家都有共同興趣?唔少阿儀的粉絲見到後都問阿儀係咪暗戀威威!

豬肉威威
(圖片來源:ig@ching_yee0205)
豬肉威威
(圖片來源:ig@ching_yee0205)
豬肉威威
(圖片來源:ig@ching_yee0205)

圖片來源:ig@ching_yee0205,fb@荃灣鮮肉威威應援團,ig@waiwai_608