【返工鬆一鬆】7招辦公室拉筋運動,同頸梗膊痛講bye-bye!

熱話

廣告

做記者,除咗趕稿嘅時候要坐定定喺office之外,平時都係落studio跟shoot、去下media event,可以郁動下當拉筋。不過小記入行之前,其實都做過一段時間OL㗎,所以絕對明白長時間坐喺電腦前做嘢嘅苦況!長期喺固定位置工作、做重複嘅動作、non-stop打字,加埋唔正確嘅坐姿等等,都會令人頸梗膊痛、肌肉疲勞,重點俾心機做嘢喎?直頭想即刻返屋企抖啦!所以無論幾忙都好,都應該抽幾分鐘時間,喺office拉筋,唔止對身體好,重可以提高工作效率添,距離升職、加人工、上車又近1步喇!
text-Edelweiss (ig:lovedelweiss) photo-濕柴、網上圖片

坐得耐 起身一齊拉筋

長期工作又唔舒展下,後果可以有幾嚴重?
長時間以固定姿勢工作,會導致肌肉緊張,容易令肩、頸、背嘅肌肉僵硬,冇咗彈性,令身體不適或者痛楚,嚴重嘅更加會造成偏頭痛、脊椎側彎同埋自律神經失調!與其到時要嘥錢做物理治療,不如一得閒就伸展下身體,令緊張嘅肌肉鬆番好過啦!

除咗段片入面嘅5式拉筋,下頁重有2個隱藏版動作!
內容延讀:

4招祛濕,飲完食完開工重精神!

返緊工突然M痛?即刻入嚟睇睇可以點!

1. 單腳抬腿
效果:增加膝關節周圍循環,減少關節不適
試後感:呢招坐喺到就做得,做緊嘢嘅時候都可以做,好方便,夠薑嘅其實可以喺開會嘅時候,靜雞雞喺枱底做添!呢個動作睇落好似好簡單,但坐直個身嚟做其實都有啲難度,初試嘅人要量力而為,小心拉親。

2. 屈膝抬腿
效果:消除浮腫、瘦小腿、訓練背部肌群、改善駝背
小記做後感:呢套動作望落好難,其實超級易做,小記身形雖然偏瘦,但就有水腫問題,小腿好粗,堅持做咗一排,小腿肌肉線條firm咗!不過呢套動作太大,100%會走光,千祈唔好着裙/裙褲做,建議喺lunch time呢啲冇咁多人嘅時段先做。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.