6大遮瑕液激鬥順滑、滋潤、遮瑕

熱話

廣告

擁有如韓劇女主角嘅陶瓷美肌,係唔少女生嘅夢想,不過即使勤於護膚,都偶有瑕疵,特別係每月「唔方便」嘅日子,黑眼圈、暗瘡統統現形。呢個時候,1支遮瑕液,就能夠幫你遮蓋瑕疵,成就偽素顏。今次搵嚟6款遮瑕液,幫你check下邊支順滑得嚟又滋潤,兼遮瑕度高!

text-Ivy Lai photo-Jacy、Yin

 

6大遮瑕液測試

測試方法:

1/以價錢除以容量,計算出抵買度。

2/於肌膚上推開遮瑕液,以評估其順滑度。

3/將遮瑕液塗喺眼底,觀察眼紋多寡,以評估其滋潤度。

4/於肌膚上畫上眼線,再塗上遮瑕液,以觀察其遮瑕度。

(以5★為最高)

1. Check抵買度!

a/ Banila Co. Cover 10 Perfect Concealer SPF 30/ PA++ $152/7ml(約$21.7/ml)

抵買度:★★★★★

b/ Dolce & Gabbana Perfect Luminous Concealer $305/5ml($61/ml)

抵買度:★★★1/2

c/ Bobbi Brown Intensive Skin Serum Concealer $370/7ml(約$52.8/ml)

抵買度:★★★

d/ Nars Radiant Creamy Concealer $270/6ml($45/ml)

抵買度:★★★1/2

e/ Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer $220/5ml($44/ml)

抵買度:★★★★

f/ By Terry Terrybly Densiliss Concealer $635/7ml(約$90.7/ml)

抵買度:★★

 

2.Check順滑度!

a/ 遮瑕液質地偏「立」,順滑度不足,表現唔太理想。

b/ 質感水潤,輕輕一推,遮瑕液即順滑推開,順滑度令人十分滿意。

c/ 推開時有啲唔順,順滑度有待改善。

d/ 用手指一推就開,順滑流暢,只係質感仍覺偏厚,順滑度理想。

e/ 質地雖偏厚身,但仍算順滑,唔難推開。

f/ 質感同樣柔滑,水感十足,但質地偏薄,推開時未夠均勻。

 

3. Check滋潤度!

a/ 滋潤度理想,有效修飾眼底細紋,令肌膚看來更細緻。

b/ 能修飾滋潤眼底紋理,預防乾裂、乾紋等問題,表現唔錯。

c/ 眼紋明顯減淡,亦沒有浮粉問題,滋潤度良好。

d/ 滋潤度令人滿意,塗完遮瑕液後,細紋、乾紋即時消失,亦冇出現溶妝、乾裂嘅問題。

e/ 滋潤度唔合格,印開後,眼底紋理並冇任何改善。

f/ 唔止可以滋潤眼底乾燥肌膚,修飾眼紋,持久貼服,時間耐咗亦唔會出現乾紋問題。

 

4. Check遮瑕度!

a/ 印開後,只能遮蓋部分眼線顏色,遮瑕度有待改善。

b/ 遮瑕表現OK,眼線顏色明顯變淡。

c/ 遮瑕效果稍弱,眼線顏色仍清晰可見,仍有進步空間。

d/ 遮瑕效果尚算合格,1層未能有效遮蓋眼線顏色,需重複塗抹多1次至得。

e/ 遮瑕效果令人十分滿意,薄薄1層就能有效淡化眼線顏色,係6者表現中最好。

f/ 遮瑕表現非常好,印1層已經能遮蓋大部分眼線顏色,不過感覺質地仍算厚。
唔做乾物女,即飲4款滋補潤肺湯水
 

結果誕生!

總評:

a/ 抵買之選,又能滋潤細紋、乾紋,惟遮瑕力不算強,適合瑕疵較少嘅人用。

b/ 各方表現都唔錯,質感順滑,能修飾眼底紋理,眼紋較多嘅人不妨一試。

c/ 整體表現唔算差,若能配合同系列嘅Intensive Skin Serum Corrector一齊用,遮瑕效果相信會更好。

d/ 既順滑又水潤,遮瑕力亦唔錯,能為瑕疵較少嘅人打造偽素顏。

e/ 遮瑕效果無令人失望,黑眼圈、色斑等都能一併遮蓋,1支隨身,完美底妝,隨即擁有。

f/ 雖價錢唔算大眾化,但各方表現都令人十分滿意,入手自用,未嘗不可。

 

________________________________________________

a/ Sasa 佐敦彌敦坊地下G03號鋪及地庫 2505 5023

b/ Dolce & Gabbana The Make Up 金鐘太古廣場Harvey Nichols 2907 6627

c/ Bobbi Brown 中環IFC Mall 1085號鋪 2111 3912

d/ Nars 旺角朗豪坊L2-08號鋪 3514 9186

e/ Urban Decay 銅鑼灣時代廣場連卡佛 3180 1677

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 4 comments

Add yours
  1. 新Monday / 人氣烘焙妝!6步即變女神

    […] 烘焙妝當然不能吃(笑),所謂的烘焙是指在臉部塗上厚厚的遮瑕膏,再on top印上沾濕了的碎粉,等待5至10分鐘「烘焙」底妝,再掃走多餘的碎粉,令底妝品在烘焙過程中,透過肌膚的熱力,令妝容更細緻完美、貼服自然及持久不脫,更能在面頰塑造柔和明亮的妝效,難怪被喻為Contouring 2.0,很想立刻學吧? […]


Comments are closed.