6大面部護膚油激鬥 抵買、滋潤、滲透

熱話

廣告

最近有人喺吉林省收集坑渠油,並自稱用作製造肥皂,真係恐怖又嘔心!雖然油係秋冬季嘅護膚恩物,但一定要嚴選高品質嘅產品,先至用得安心。今期選出6款最新嘅面部護膚油進行測試,幫你搵出今個秋日抵買、滋潤、滲透力又高嘅face oil,呵護換季乾燥嘅肌膚。

text-Edelweiss Tsang photo-Jacy

面部護膚油測試

 

測試方法:

1/以價錢除以容量,計算出抵買度。

2/以肌膚水分測試器,測試使用護膚油後的肌膚,並對比之前嘅水分指數,以計算出滋潤度。

3/塗上護膚油,等5分鐘,用面油紙測試,以油印痕跡評估出滲透度。(以5★為最高)

Before:使用護膚油前,肌膚水分指數為32%。
除咗護面,重要護身!6大身體防曬霜激鬥抵買、防曬、防水

1.Check抵買度!

a/ Canvas Rose Hip Oil Organic $285/30ml($9.5/ml)

抵買度:★★★★1/2

b/ Fresh Seaberry Skin Nutrition Booster $420/15ml($28/ml)

抵買度:★★★

c/ Helena Rubinstein Prodigy Sacred Oil $1,850/30ml(約$61.6/ml)

抵買度:★

d/ The Body Shop Oils Of Life Intensely Revitalising Facial Oil $419/30ml(約$13.9/ml)

抵買度:★★★★

e/ YSL Forever Youth Liberator Water-in-oil $1,090/30ml(約$36.3/ml)

抵買度:★★

f/ Thursday Plantation Rosehip Oil $198/25ml($7.92/g)

抵買度:★★★★★

2. Check滋潤度!

a/ 水分指數上升了高達23%,用後肌膚滋潤無比,乾紋瞬間減淡,效果超卓。

b/ 水分指數上升了18%,能預防水分流失,滋潤度良好。

c/ 用後水分指數上升了20%,有效補水、鎖水,滋潤度令人滿意。

d/ 水分指數上升了16%,效果雖然稍遜,但滋潤度仍然合格。

e/ 水分指數上升了21%,非常保濕,令肌膚於乾燥天氣下仍能保持柔嫩。

f/ 用後水分指數上升了17%,能滋潤肌膚,效果唔錯。

3. Check滲透度!

a/ 面油紙嘅油痕頗深,滲透需時,未夠清爽,滲透度有待改進。

b/ 只印出少量油痕,用後肌膚仍然清爽,滲透度唔錯。

c/ 印出的油痕不多,惟油痕略深,滲透速度未算快。

d/ 面油紙幾乎沒有油痕,極易被肌膚吸收,滲透度非凡。

e/ 面油紙只印出淡淡油痕,滲透迅速,表現十分理想。

f/ 面油紙嘅油痕雖然不深,但範圍大,滲透度尚可接受。

 

內容延讀:

想皮膚靚都要注意飲食!教你整Salad In A Jar彩虹沙律

想好似明星咁靚?跟Katy Perry飲快、靚、正士多啤梨香蕉Smoothie

 

結果誕生!

總評:

a/ 質感豐盈,能促進肌膚細胞再生,加速傷口癒合兼淡疤除皺,推薦俾極乾性肌膚使用。

b/ 蘊含海莓及山茶花籽油、番茄萃取,具強效抗氧化作用,更可混和面霜或眼霜使用。

c/ 薈萃聖油修復精萃同Molecular Bio-sap植物精華,發揮滋養抗老功效,逆轉肌齡,成熟肌膚唔試唔得。

d/ 結合黑小茴香籽油、玫瑰果籽油、山茶籽油同7款天然精油,溫和修護肌膚,而且觸感清爽唔油膩,特別適合偏油肌膚。

e/ 水感潤膚油,整體表現優秀,用後肌膚冇多餘油光,煥發健康亮澤光芒。

f/ 100%有機純正玫瑰果油,「氣密」樽身設計能減少油分氧化嘅機會,整體表現平均,一試無妨。

 

______________________________________

a/ Canvas 銅鑼灣時代廣場B210B鋪 2506 3339

b/ Fresh 旺角朗豪坊L2-03號鋪 3514 4545

c/ Helena Rubinstein 九龍柯士甸道西1號Elements 2109號鋪 2196 8271

d/ The Body Shop 中環萬宜大廈商場1樓101-2號鋪 2259 5266

e/ Yves Saint Laurent Beaute 金鐘太古廣場The Beauty Gallery 156號鋪 2151 9022

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 3 comments

Add yours
  1. 新Monday / 【杜如風】男人=護膚品!

    […] 【Trend’s Like Wind by杜如風】各位讀者們,可曾覺得男人就像護膚品?香港有數之不盡的牌子護膚品,而哪款適合自己呢?相信各位女士都試過很多不同牌子及不同種類的護膚品,就等於我們試過跟不同的男人相處,有些不夠保濕、有些太過滋潤、有些令你皮膚敏感、有些控油力差⋯⋯總之就是不適合你的護膚品。小妹曾經試過用1個某大牌子的eye cream,以為是「筍嘢」,點知搽到對眼皮爛晒,可能它的成分太強烈、太刺激,所以就算它是王牌eye cream,我的眼皮受不了就是受不了!所以呢,護膚品跟男人都有不適合自己的時候。 有些男人很滑,口甜舌滑的滑,氹得你很開心,但這些男人通常都是萬人迷,而你只是他其中1個小四!有些男人很乾,枯燥的乾,雖然他心地善良又不會偷食,但你對着沉悶的他,很快會枯死!又有些男人太過生意人,每天對着你說很多關於股票的行情,甚麼246、639、727⋯⋯嘩,我還以為是搭巴士的路線圖添!又有些太過大男人的男人,他對你很好,但想將你完全控制,佢叫你搽乜嘢cream就乜嘢cream,完全冇自主權,可惜這隻cream太油膩,完全不適合油性皮膚的你⋯…「咁你飛唔飛佢好呢?」 若要找到1隻最適合自己的護膚品,你必定要付出很多金錢、時間和勇氣,我們很多時用慣了1隻護膚品,就以為可以永遠長久地用下去,直至入棺材為止!但原來隨着年紀的增長、天氣的轉變,原來我們是要換不同成分的護膚品,1支cream搽唔到一世架,除非你一開始護膚的時候,就咁好彩被你遇到最適合你的護膚品,是可以搽一世都不變心、搽一世也剛剛好、保濕又滋潤又抗皺的「超級護膚產品好男人」!但各位姊妹們,有沒有試過1支護膚品可以用一世呢?小妹相信很難,因為人會成長,成長後的要求也比年輕時不同,所以我們才不斷不斷地轉用各種護膚品。 亦有可能,到最後發現,自己根本不需要用任何護膚品,自己1個人,自由自在,用清水拍拍「面珠登」,行得!了無牽掛的感覺也實在太好了! […]

  2. 新Monday / 6大潤手霜激鬥 抵買、滋潤、滲透

    […] 美國1名因膿毒症而被迫切除雙手及雙腳的8歲男童,早前終於接受長達11小時的接駁手術,成功移植雙手,實在可喜可賀!我們擁有1雙健全的雙手,絕對要感恩及珍惜,若「自暴自棄」,任由雙手受秋冬的乾燥天氣摧殘,豈不暴殄天物?今次找來6款最新的潤手霜進行測試,為你選出抵買、滋潤、滲透度又高的潤手霜,令你的手部肌膚更幼嫩滑溜。 […]


Comments are closed.