很想要吧?限量多啦A夢Boxset 5大萌爆配件有老鼠!

生活

廣告

為慶祝誕生喺2112年9月3日嘅多啦A夢的誕辰大日子(今年正是誕生前97年),本地品牌DING DONG宅配推出第3彈聯乘精品﹣﹣﹣萌爆多啦A夢公仔Boxset!裏面除咗有一隻10吋多啦A夢公仔,最大賣點係有5款小配件跟身﹕空氣炮、縮小電筒、竹蜻蜒,重有2樣會令忠粉發狂嘅豆沙包和小老鼠!搶呀!!!

text-專題組

大家可以幫多啦A夢隨意轉換造型之餘,部份配件更可獨立作磁貼之用,萌度爆燈!再襯埋DING DONG宅配便郵包的BOXSET包裝,就算唔係粉絲都忍唔住要搶!(售價:$450)

最後梗係要講埋俾大家知點賣﹕呢套boxset將會喺9月7日早上11點正,喺佢哋嘅官網發售限量500隻,粉絲真係要喺當日朝早坐定定喺部電腦面前呀!

內容延讀:

IG女教招兵自拍4式 ASUS ZenFone Selfie平玩1,300萬前置

【猛鬼街忠粉唔會知!】導演Wes Craven4套經典影響全球恐怖片

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There are 4 comments

Add yours
  1. 新Monday / 繼續食花生!LeSportsac×Peanuts潮袋第2回

    […] 今年簡直是「卡通年」!多啦A夢、Minions、梳乎蛋、《玩轉腦朋友》中的阿愁和阿樂……大人與小朋友的心均被他們攻佔了。而到12月,《史諾比:花生漫畫大電影》(The Peanuts Movie)亦將會與大家在香港的大銀幕見面。適逢今年是《花生漫畫》65歲大壽,早前它已搭上LeSportsac推出秋季別注手袋,今個月更乘勝追擊,推出冬季系列,繼續以史諾比Snoopy及其好友胡士托Woodstock做主角,更用上電影畫面作圖案。今次更推出限量Snoopy全身造型背包,真是「得意到冇朋友」呀! […]


Comments are closed.