洪永城O嘴了!10條深度北韓遊正片

熱話

廣告

北韓有幾封閉?洪永城嘅旅遊節目大槪都睇到其中一面。不過國家幾封閉都好,人民都有佢嘅生活。正所謂「別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿」,以下介紹嘅10條片,會帶你深度認識北韓人民嘅生活,例如原來北韓「贏過」世界杯啦,轉得快過爆旋陀螺嘅小妹妹,超索北韓空姐…而家就為你揭開北韓人民神秘面紗!

text-專題組

 

1.爆旋陀螺小妹妹

北韓人同其實地方嘅人一樣,都好重視演藝事業,希望有日可以喺領導人面前表演,所以唔少人細細個就開始訓練,好似呢位爆旋陀螺小妹妹,能夠極速自轉(一秒起碼5次,大家由1分50秒開始睇),領導人睇到一定派你入侵南韓打低少女時代!

2.楳圖一雄兒童合唱團

同樣地,北韓唱歌嘅talents都係從小訓練!不過睇呢班兒童合唱團表情過晒火……加上燈光,真係好似楳圖一雄筆下嘅恐怖細路呀!

https://youtu.be/q0lMky7J4dA

洪永城都想睇!北韓時尚街拍
3.軍二代空姐

前往北韓國內唯一航空公司「高麗航空」,睇落啲空姐個個都幾靚,不過記得眼看手勿動,因為佢哋個個都係「軍二代」,因住捉你去犬決呀!

4.國民洗腦教育

除咗歌舞,北韓人都有唔少電視節目可以選擇,例如以下嘅卡通片咁,教你數學之餘,重有國民洗腦教育,提埋你記得美國呢個邪惡軸心,吳克儉學嘢啦!

 
內容延讀:

6大身體磨砂霜激鬥抵買、潔淨、滋潤

今日冧咗女未?DIY進階版夜光星空瓶

5、6.北韓係世界杯贏家?

北韓喺2014年世界杯亞洲區外圍賽就已經出局,不過喺北韓無嘢係唔可能,「據講」喺北韓嘅「自high世界杯」,北韓分別贏咗日本、美國同中國,重殺入決賽贏埋巴西攞冠軍!有咁好嘅成績,緊係要多謝偉大嘅領導人金正恩啦!

 
內容延讀:

6大身體磨砂霜激鬥抵買、潔淨、滋潤

今日冧咗女未?DIY進階版夜光星空瓶

8. 睇到想死北韓劇

有冇睇過韓劇先?Sor,我講緊北韓劇!劇情都幾單一,類似講「為國家服務、為領導人服務」咁上下,穿插下愛情、友情咁啦。恕小編無能為力睇晒10分鐘片,因為我睇到1分鐘已經自插雙眼,盲咗……

https://youtu.be/KFzXOcnrRl4
3分鐘睇100年女性內衣進化!睇到最後竟被感動
9. 請神上身嘅新聞女神

北韓人民除咗有「神」金正恩,重有「女神」—–北韓電視台主播李春姬。唔好睇李春姬係「阿豬媽」,佢報導時鬼摙咁聲加上請神上身嘅演繹方式,為冗長嘅新聞帶嚟臨場感,就好似以下李春姬報導前領導人金正日去世嘅新聞片咁……

10. 北韓版「少時」

好多人都知領導人金正恩好欣賞南韓K-pop靚女團,所以北韓呢期都興搞女團,好可惜北韓嘅女團只供國內人民欣賞,我哋唯有「翻牆」欣賞。至於J唔J得落?你食開重口味嘢嘅應該都頂得住!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
北韓