長毛難顧?即學毛毛鞋護理方法

熱話

廣告

重有約1星期就到中秋節,既然天氣都踏入秋冬,就要為衣櫥增添秋冬新貨!講到冬天,自然會諗起毛毛,今冬唔少品牌都出咗毛毛鞋,有毛毛拖鞋、毛毛高踭鞋、毛毛短靴等等,而且重要係長長嘅毛毛,新買嗰時一定靚,但着耐咗自然會污糟,咁就要學下打理方法,等對鞋無時無刻都可以靚靚咁見人!

text-Swing(ig:nganshuwing) photo-互聯網圖片

1. 軟刷+清潔液

 

先將清潔液或稀釋洗頭水唧喺軟刷上面,之後就係輕輕咁刷毛上面嘅污漬,然後再用少少清水再刷。之後就用乾布印乾去。

當啲毛乾到8成嘅時候,就用風筒一邊吹,一邊用刷掃返好啲毛,咁就得架喇!
死性不改?10個iPhone 6s跪求改進PK位
 

2. 爽身粉

如果白色毛毛染咗啲污糟嘢都幾麻煩,只要喺毛毛上面灑上爽身粉,再用刷掃走已經吸走污糟嘢嘅爽身粉,咁就會變番對靚靚毛毛鞋啦!原理同清潔化妝掃相似,化妝控一定識!

 

3. 廚房紙巾+樟腦丸

對鞋清潔乾淨,到咗夏天就要收返埋,咁就可以塞廚房紙巾入去對鞋裏面,有助抽濕。再加埋啲防蟲樟腦丸,對鞋收埋1年都唔怕喇!

 

內容延讀:

> 飲得健康嗎?韓星飲水潮用Purenine水樽

> 快過林志穎?Apple Watch Hermès實物到手喇喎~

 

 

睇完點護理,就睇下各大品牌今個秋冬出嘅靚靚毛毛鞋啦!

1. 高踭鞋

 

2. 拖鞋/平底鞋

 

3. 靴

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.