醜比頭團隊殺入OK 賀團隊精神勇士攞NBA冠軍?

生活

廣告

恭喜金洲勇士奪得今屆NBA總冠軍!今日聽得最多人講就係「球隊唔係打1個人嘅!」勇士今年贏平均,個個其貌不揚,但隊友間能發揮合作精神,奪冠奪埋球迷心,讚!

日本有隊character,都係其貌不揚,甚至醜到爆,但一樣好得粉絲心,講緊嘅係醜比頭,老老豆豆,小編初初以為佢係pat pat,原來係個桃!

呢隊團隊最近殺入香港,去到OK便利店,化身成小植物,1套6款俾大家換,換齊成隊,佢哋會為大家帶嚟幸福,我覺得起碼空氣會清新啲囉!咁識發揮團隊精神,唔講以為賀金洲勇士攞冠軍!又老老豆豆,其實佢哋個樣都好似Stephen Curry !XDD

text-singh

醜比頭小盆栽推廣詳情:
• 由6月18日早上7時起,惠顧每滿HK$20,即送OK Sticker一個。
儲齊12個OK Stickers即送醜比頭小盆栽套裝一件(附送種子及泥土),或儲齊6個OK Stickers + HK$20換購。
6款中任揀一款,先到先得,每款換完即止。

推廣期間以Circle K iLike Visa卡付款每滿$20,更多送OK Sticker一個。

推廣詳情請瀏覽 www.circlek.hk/kobitos
內容延讀:

>都係醜!率先睇東海堂限定miffy黑面蛋糕

>重打耳!三胞胎 大韓民國萬歲 最新萌爆寫真(多圖)

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.