你睇到自己嗎?美女大學生tattoo反轉睇時…

熱話

廣告

係,解釋番,美女大學生,係美國女大學生嘅意思。呢位名叫Bekah Miles嘅女孩子,一將呢個紋身post上網之後,極速爆紅,狂被share,因為好多人都睇到自己!何解?就係因為個紋身內藏玄機,表面同人哋睇到嘅係「I’m fine」,但如果你將佢調轉,由Bekah自己嘅角度睇…

text – ming

先講講,之所以得到大家共鳴,相信道理好鬼簡單,因為大家都只想將自己堅強嘅一面show俾人睇,其實都係有苦自己知!

Bekah Miles本身心理健康出現問題,而且有抑鬱,但佢冇放棄自己,重紋咗呢個紋身,希望可以同外界溝通多啲(如透過facebook),亦歡迎大家問佢呢個紋身嘅意思,重要話俾有相同問題嘅人知,佢哋唔係得自己一個人承擔問題!

提起玩呢種相反字,就令小編想起《達文西密碼》前傳《天使與魔鬼》(都係Tom Hanks做)入面光明會嘅雙向對稱字款,呢啲字由邊面睇起(正或倒轉個手機睇下!)都係同一個意思!

好喇,咁究竟阿Bekah個紋身由佢自己個角度睇係咩意思呢?你預備好未…

冇錯,就係「save me」!係咪當堂O一O嘴先?跟住你又會覺得,又真係好似講中你嘅心聲咁!

 
內容延讀:

光速整有益早餐!4款明星都飲嘅早餐smoothies

素顏定整容?韓星韓可露網民熱講堅索!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 6 comments

Add yours

Comments are closed.