美國蠱惑貓Toby 時代慶10歲生日

生活

廣告

曾經同迪士尼、Coach等國際品牌合作嘅藝術家Gary Baseman嚟咗香港,點解?因為要同佢筆下嘅卡通蠱惑貓Toby慶祝10歲生日!今次佢喺時代廣場舉行盛大嘅生日派對,當然唔少得佢嘅一眾好友參加!
今次party除咗有多幅Toby作品展出,露天鐘樓旁重有隻6米高吹氣Toby。身為爸爸嘅Gary同我哋做咗個訪問,佢重大爆Toby好多好打耳嘅秘密。

text – Jessie photo – Pakco

跨媒體大師Gary Baseman
嚟自美國嘅Gary可謂周身刀:佢係畫家、插畫家、玩具設計師、攝影師、漫畫家、電視及電影製作人,及表演藝術家。佢啱啱先同國際潮牌Coach合作推出2015年春季系列,作品亦曾刊登於《滾石》、《紐約客》等著名國際雜誌。Gary曾製作迪士尼系列動畫《Teacher’s Pet》,更獲得「艾美」獎及「英國影藝學院電影」獎。

 
內容延讀:

睇埋同樣咁得意嘅蛋黃哥HEA住開CAFE

品牌搵Gary合作,有啲時裝品牌就鍾意用寵物呃like

Toby係貓?

Toby嘅爸爸Gary好鬼馬,佢喺現場狂發放笑彈,又話要爆Toby私隱。「偷偷哋話你知,Toby係貓嚟!我喺1992年已經創作咗Toby,但只係畫喺我自己啲sketchbook度,得我1個知。到咗05年,我想多啲人認識佢,於是舉辦展覽,重開始推出玩具公仔。」
Gary希望Toby可以成為大家嘅好朋友。「喺佢面前,大家都可以做番自己,就算同佢講任何秘密,佢都一定會幫大家保守秘密。而佢肚上面有隻大眼睛,代表佢可以睇到所有嘢,佢好清楚大家發生嘅所有事情。」

環遊世界留影

今次展館分有3個部分,其中一部分係展出Toby喺世界各地留影嘅相,事緣Gary去好多地方都會帶同1隻Toby喺身邊,訪問當日佢都有帶住,而且睇得出隻公仔好有歲月痕跡。咁究竟佢哋一齊去過幾多國家?「我冇統計過呀,不過我唔係去邊都帶住佢,我唔係傻嘅,哈哈。每次去新嘅地方,我先會帶埋佢去。睇到啲相,就會覺得Toby好似個普通人咁,佢會出現喺任何地方,同男女老幼都可以做朋友。而且今次展覽正好俾個機會我回想呢10年嚟同Toby一齊經歷過嘅嘢。」

 

「祝杜比生日快樂」展覽

日期:2015年5月21日至6月11日
時間:10:00am-10:00pm
地點:時代廣場廳堂博物館
費用:免費
查詢:2118 8900

 
內容延讀:

睇埋同樣咁得意嘅蛋黃哥HEA住開CAFE

品牌搵Gary合作,有啲時裝品牌就鍾意用寵物呃like

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!