【治癒系】帶腦朋友做瑜伽, 禪繞畫 令阿愁唔再愁!

熱話

廣告

睇完《玩轉腦朋友》,小朋友可以深入淺出去了解複雜嘅大腦構造,而大朋友更值得去思考自己嘅核心記憶,被遺忘嘅舊記憶會被掉到「記憶堆填區」,雖然人要向前看,但從前那個天真、單純嘅自己請不要遺忘,提醒自己唔好被社會洗腦,所以要珍惜自己嘅記憶小島。故事中,腦內嘅朋友仔代表了樂、愁、燥、憎及驚5種情緒,可見大腦公務繁忙,主人瞓咗都要輪班「造夢」,佢哋都好攰下!不如學下近年新興嘅「 禪繞畫 」Zentangle,有如腦部瑜伽,可以紓緩壓力,釋出負能量,讓身心感到平靜,達到禪修效果。原來小編細個都係鍾意畫呢啲畫風,一直都治癒中。只要1支筆1張紙,即刻試!畫完阿愁都唔再愁!

text-Winki Kiki (ig:winki_kiki) photo-網上圖片

禪繞畫 Zentangle 來自…

禪繞畫 名稱由Zen(禪)及 Entangle(糾纏)兩字組合而成,於2005年由美國字體藝術家Maria Thomas及曾為僧人嘅愛侶Rick Roberts創立嘅1種繪畫方式,中文譯為「 禪繞畫 」。

藝術治療法…

都市人壓力大,時間唔夠用, 唔係下下都可以去跑步、郊遊減壓。只要你有1支筆,就可以開始呢個藝術治療法,透過隨心不斷重複畫簡單圖案,組合出複雜的畫作。過程能夠提升集中力,讓心情變得平靜,腦電波處於「襌修」狀態,可以治療情緒不穩、精神壓力等,更能帶來正能量。

 

 

內容延讀:

> 化妝治癒公主病!即學即試

> 順手學埋!韓星辮子頭3款進階版

開始你的第1幅禪繞畫 :

1支針筆1張紙就可以即刻開始,簡單又慳錢嘅活動。記得圖案沒有對與錯,只要隨心出發,接受不完美嘅完美。平靜心情專注繪畫,一圈一線慢慢嚟,享受屬於自己嘅空間。睇住由簡單嘅線、點畫成嘅複雜作品,就好似生活咁,學習接受同擁抱生活中嘅困難同不完美,一步一步解開其實比想像中簡單,以輕鬆嘅心情去面對一切。

 

動物篇:

 

內容延讀:

> 化妝治癒公主病!即學即試

> 順手學埋!韓星辮子頭3款進階版

 

謹記 禪繞畫 主旨:「生命是1幅沒有橡皮擦的藝術作品」(Life is the art of drawing without an eraser),不過遇到問題,我哋可以換個角度去處理,可以創出新嘅可能性,就好似畫得唔好,改一改,可以變成1個新圖案。

台版參考教學書:

禪繞畫 喺台灣非常流行,推出咗唔少教學書籍同興趣班,有興趣可以買本參考,之後自己發揮!記得係無框架唔使follow任何人,想畫咩就咩!

 

文青 禪繞畫 自家手作:

不少朋友將自己的 禪繞畫 畫作印製tote bag、tee、cushion等,唔一定係做生意嘅,手作下自己出品嘅小物,都幾開心㗎!文青要有喎!

睇睇下,草間彌生都好似係…

日本當代藝術家點點女王草間彌生,作品睇落都有 禪繞畫 味道,不過點計都係草間彌生老師畫先。佢每日拎住支筆畫,癡迷於圓點同不斷重複畫畫嘅行為當中,其實係精神病嘅1種。佢講過,佢一生人就活喺嗰個世界,但佢創造咗自己嘅1套藝術邏輯,不斷重複而獲得「滿足」,成為佢嘅「自我療法」。佢一生嘅專注都俾咗藝術,波點女王之名得來不易。

即睇片學畫 禪繞畫 !

 

內容延讀:

> 化妝治癒公主病!即學即試

> 順手學埋!韓星辮子頭3款進階版

 

 

 

 

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.