勁過比卡超!SMAP都戴!《妖怪手錶》突襲《新Monday》編輯部

生活

廣告

《妖怪手錶(妖怪ウォッチ)》終於殺到嚟啦!本來只係隻3DS嘅遊戲,後來經開發公司LEVEL-5刻意包裝成全年齡向嘅IP(intellectual property),直到去年1月正式喺日本播出動畫版後,迅速攻陷全國,今年有日本雜誌調查,發現《妖怪手錶》人氣No.1,成功打敗神檯級《寵物小精靈》成為最人氣動畫,當中最爆嘅其實係超洗腦動畫片尾曲〈妖怪體操第一(ようかい体操第一)〉,唔止令主唱嘅團體Dream5炙手可熱,此曲更神到成為全日本幼稚園、小學嘅運動會(甚至早操)嘅必備活動,你以為只係小學雞嘢?Sorry!SMAP、AKB48、嵐等日本天團已經先後公開表演過,其中嵐嘅一次演出更喺紅白舞台,堪稱全民運動,全日本都識跳!

呢期妖錶主角地縛貓肯定紅過kitty貓,今次跳到嚟《新Monday》,活潑貪玩嘅佢重搞住我哋影model shooting,咁大膽?即睇啦!

text-Namphoto-Tung、網上圖片

跟木村跳妖怪操(SMAP×妖怪體操)

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.