慘呀!熊本熊慘被降職!

熱話

廣告

【本報訊】慘慘慘!根據《朝日新聞》報道,熊本縣銷售部長Kumamon被降級為部長代理(即副部長),原因係減肥失敗!

熊本縣知事蒲島郁夫喺尋日已經公布咗呢個震驚業界嘅「人事變動」,據蒲島知事所講,去年秋天時,部長已出現過肥現象,知事並同時命令Kumamon跳舞減肥,但成效唔係好顯著;同時,喺2月嘅時候,由於得粉絲獲贈大量朱古力,導致部長身材不減反升,更已經去到一個「忍受唔到嘅地步」!知事已勒令Kumamon要加強運動量,儘快修身。

而據現場人士透露,只見在場嘅Kumamon當接到「降職狀」後,好似唔多相信係事實,呆上數分鐘,最後更跪咗喺地(唔知係接受唔到事實,激動失控,定係肥得濟,企唔穩XD)!好可憐哦~~

nmplus記者 – ming報道

部長代理,你要做多啲運動喇,如果唔係,再被降職嘅話…

https://www.youtube.com/watch?v=fqeceJmGTEY

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 2 comments

Add yours

Comments are closed.