平價潮牌GU香港開店!搶先看10件$65以下潮物

潮流

廣告

一直流傳UNIQLO姊妹平價品牌GU香港開店,這個消息傳了不下三年,講到台灣、上海已經陸續開店都未到香港,今次是否「嚟真」?可惜,從有關方面得到的消息暫定出年先開,今年應該沒有可能,不過總比以往乾等是個好消息吧!大家都是入門品牌,GU以fast fashion作為定位,比起UNIQLO定價更低,一直是港人遊日必入品牌(尤其作為手信比起在機場買香蕉蛋糕更有型),究竟有甚麼吸引?以下就為大家精選10件平過1000YEN(即約港幣$65)的作品s,真正嚇一嚇問一句:「點解可以平到咁?」。

 

Text – Jer(ig:jeraldli

 

GU香港開店前 10件平價單品推介

No.1

海員味濃的橫間恤。990YEN(即約港幣$64)

 

No.2

普通軍恤就話幾十蚊唔難,但軍恤重有個繡章都平過1000YEN。990YEN(即約港幣$64)

 

No.3

Indigo洗水色開胸冷衫都係990YEN,這個價連樓下洗衣鋪都唔得。990YEN(即約港幣$64)

 

No.4

橫紋zip up衛衣,留意,是衛衣,真正平到笑。990YEN(即約港幣$64)

 

No.5

靚色橫紋冷衫,仲用了幾種編織方法。990YEN(即約港幣$64)

 

內容延讀:

搶購前必讀!H&M X BALMAIN 15件抵買之選

《我的少女時代》徐太宇5大「永不過時」潮流ITEMS

No.6

內層為fleece料的功能褲,怕凍仔居家必備。990YEN(即約港幣$64)

 

No.7

GU同UNIQLO一樣有保暖內衣褲,當然機能上就較UNIQLO遜色少少。790YEN(即約港幣$50)

余文樂最愛 元朗華嫂觀塘新店 必食全新大堆頭撈麵

No.8

仲平過女人街…590YEN(即約港幣$38)

 

No.9

 

Bucket hat復古味重,留意雖然帽邊有美國旗仔,但產地當然不是美國…990YEN(即約港幣$64)

 

No.10

鞋都有,幾十蚊對chukka,夫復何求?990YEN(即約港幣$64)

 

今季GU找來日本人氣演員香椎由宇、波瑠、山本美月及高良健吾做代言人,平價服飾都可以襯得好日系,大家又覺得如何?

 

https://www.youtube.com/watch?v=lXtLpEF4XNo

There are 8 comments

Add yours

Comments are closed.