巧性感?重口味? 7大爆紅毛女

熱話

廣告

毛髮可修飾的1對手……女神如陳慧琳都講過佢全身有好多毛,天生毛孩1名,除咗日日要剃腳毛,更將手臂上嘅汗毛染成啡色,令啲毛睇落冇咁明顯。不過,近日英國就有個女大學生因為唔剃毛而紅爆網絡,重有大把男人覺得咁樣巧sexy,想add佢Facebook同佢date!好亂呀!究竟毛多嘅女人係核突定性感啫?跪求睇晒呢7位有毛索女之後,留言俾個答案我!

text-Tammy photo-互聯網圖片

1. 英國毛女Yasmin Gasimova

2. 微博女生腋毛不拔

3. 章子怡晒飛毛腿

5. 孔孝真裝假毛

6. Miley Cyrus叛逆之毛

7. 茱姐腋毛始祖

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 7 comments

Add yours

Comments are closed.