今日冧咗女未?DIY進階版夜光星空瓶

熱話

廣告

「如果你是個空罐子…」我都唔會留你變做垃圾,只要有心動動手咩都可以變靚靚。上星期整咗星空瓶,係咪又易又冧到女呢?不過小編就覺得有個缺憾,就係熄咗燈黑媽媽咩都睇唔到。所以今次再嚟進階版夜光星空瓶(Fairy Glow Jar),其實只有材料麻煩啲啲(都只要去美術用品店啫),有夜光砂、瓶子、透明指甲油,shake 1 shake即成,夜光版星空瓶更有啲似螢火蟲,熄燈睇住入睡更加浪漫,男友識做啦,今次趁女友未開囗自動送上識得發光嘅星空…..瓶,實加分。

text-Winki Kiki (ig:winki_kiki) photo-網上圖片

睇片即學!
簡易版-夜光星空瓶3步曲

材料:
玻璃空瓶
夜光砂/粉 (美術用品店有售或者淘寶)
透明指甲油 (專業可用水晶滴膠、AB膠)
畫筆

製作步驟:
1. 按照個喜好將不同顏色的螢光砂/粉混合,待用。(螢光砂夜光程度較高)
2. 在玻璃瓶裏面均勻掃上透明指甲油,等1至2分鐘後,先將螢光砂輕輕撒入樽內。
3. Shake一shake,搖勻即成。

再有乜方法?
網絡上有教螢光棒版製作版,只要剪開螢光捧取其液代替夜光砂/粉,可造出水滴效果,係幾靚,不過缺點係螢光效果只係維持到幾日,同埋記戴手套,因為處理呢類液體較麻煩,要小心。

20件星空潮物,成個宇宙擺上身!

製成品一覽:

進階版示範:

哈佬喂特別版:

網上有玩螢光水版…..聞說將螢光筆芯喺水度浸過夜,就有呢個效果。7 月又xx信不信由你!Halloween party可以試下,幾有feel吖。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 11 comments

Add yours

Comments are closed.