咁就一世! 洋人紋中字笨到爆廠

熱話

廣告

細個時老竇教落,唔熟嘅嘢千祈唔好做,嗰陣我都唔知點解。直至睇咗下面班洋人嘅中文字紋身我先領悟到﹕做啲唔熟嘅嘢好危險㗎!例如紋啲唔識嘅文字上身係會笨到核爆,重要一世喎,悲!

text-東 photo-網上圖片

得啦,我知呢個係紋身嚟啦。

棺「木財」係乜嚟呢?呢啲咪真係「買棺材唔知訂」囉。

「醜」字佢識寫,唔識解嗰度大獲。

就算係有鋪癮都唔好紋出嚟吖嘛,犯法㗎!

真係大吉利是,又賤又窮又災,紋呢啲上身真係攞嚟「賤」?

筆者都好鍾意食嘢,但唔會狂到紋啲食物上身囉…

免費乘坐穿梭巴士我聽過,富二代包嫰模我亦聽過,係未聽過「免費乘坐硬模」,霸王硬上弓咁解?

咁多個紋身,呢個算最正常,起碼係完整句子,又無寫錯字。

紋呢啲就真係笨。

古有周敦頤寫《愛蓮說》,今有老外紋「說龍愛」。個愛字寫到東歪西倒咁,睇嚟都係錯愛多囉。

 

內容延讀:

碧咸成身都紋身,但男神都係人,即睇碧咸失手造型

>食得又砌得!教你整吞得落肚嘅LEGO

>勁過EXID Hani!5式高難度腳拍Selfie

其實真係唔應該笑人,因為就算係香港人紋母語字,一樣有錯嘅機會,好似下面兩個例子﹕

早前有港仔想學碧咸紋「生死有命,富貴由天。」慘變小學雞字體不特止,重要寫錯字,變成生死「由」命。

想紋著名樂隊Bon Jovi主音Jon Bon Jovi個名,變成Jon Bovi。公平講,其實佢只係紋錯一個字~~~算啦算啦。

繼續睇其他笨爆中字紋身﹕

「小畜犬過」,應該係老竇鬧仔﹕「你個小畜生被學校記大過?」

第一個字睇咗一陣,原來係「物」字倒轉咗,成句加埋完全無意思。

用嚟還神?

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

關鍵詞
tattoo紋身