【健吾】傷兵論

熱話

廣告

【熱吻背後by健吾】健身教練語錄:「啲女而家,真係當男人係兵㗎喎!」

我:「臭你又…」

健:「嗱嗱嗱,你邊_度見到我有瀨呀?」

我:「哦。」

健:「唉…呻都冇用㗎啦。女呢家嘢,邊有得媾㗎?佢一開波得你,就得你。唔得你嘅話,你做咩都冇_用。好似嗰兩條港女咁。明明食咗件港仔都唔太差吖個樣,俾個鬼佬咁就…」

我:「算吧啦你,Your face your fate out咗㗎喇!而家係Your flat your fate, your passport your fate呀。」

健:「…做多兩組啦…」

*  *  *  *  *  *  *  *

毒L家程大學畢業後,一直都「穩穩陣陣」的當個正常男生:正常的找工作、正常的跑跑步、正常的見見朋友。只是每次見朋友的時候,都被問及「究竟有沒有拍拖」。

「我真係唔_知點答佢哋好。唔通我話俾佢知,我鍾意親啲女,條條都係鍾意收兵,個個都只係想留住我去幫佢地做呢樣做嗰樣?」家程說。

好感不是這樣建立的嗎?我問。我一直以為,大家都知道女人把自己當成獎品,高高在上、不可高攀的。到她們結婚的時候,就是「將就一下」,「下嫁」那男人一世。在今時今日婚姻這個遊戲中,未嫁、年輕的女人,她們有權去要求男人做任何事。只要男人把女人娶到手,女人就沒有甚麼可以再說。

「係!係呀。但係問題係,你點同1個你唔鍾意嘅人一齊?」家程問。

那要問我們上一代的父母了。很多人都是懵懵懂懂的就結婚,渾渾噩噩的就跟1個男人一輩子。

「我連搵呢個人都搵唔到。我只係想要個唔太追求外表,亦都唔好當我係信用卡嘅女人啫?咁要求好高咩?」家程醉了,我開始原諒他。原諒他不知道,這個世界的女人,找男人的時候,根本是找不同的「工具」。有些女人,從來都不知道自己要甚麼。後來,她們會發現,男人可以幫她付帳、煮飯、打蟑螂、陪看戲、打發時間、給她們在姊妹面前揚威,那就足夠。你要不就用錢打發,要不就用美色勾引,要不就用美好生活來支持她們,否則,你追尋真愛?追尋真愛會不會肚餓?有了真愛會不會變老,需不需要用錢買護膚品?

別說我mean或膚淺,你沒有看過那些在情場上傷害我的人的眼神,你們沒有資格,說任何1個曾經相信愛但現在看清真相的人「膚淺」。

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!