你未識呀?中醫話你知:排毒零難度

熱話

廣告

排毒呢回事,看似簡單其實好複雜。好多人都識講「排清毒素身體好」,咁究竟咩嘢為之「毒」?有「毒」又應該點樣排?唔識答呢!想學嘢,就緊係問中醫師。千草醫藥坊嘅譚莉英中醫師就教大家,除咗做運動之餘,識按摩同識食,都可以幫排走毒素,身體好啲,皮膚自然都靚啲!

text-Emily(ig:emkiuuuuuuuu

識咁做,排毒話咁易

「毒」究竟係咩東東?

喺中醫毒嘅角度嚟講,所有對人體健康有不良影響,會妨礙正常生命功能同運作的物質,就叫做「毒」喇!夜瞓、煙酒過多、經常食垃圾食物等等嘅不良生活習慣,都好容易會積聚毒素,慢慢就會破壞身體正常運作。聽完係咪有啲驚 ?

 

零難度按穴位排毒

按穴位唔一定要搵人幫嘅,識按嘅話,自己按都得。以下兩個穴位,每日要按兩次,每次30壓,按到有酸酸地嘅感覺就最好。只要勤力啲Keep住做,就可以發揮到排毒同更生嘅作用。

1. 曲池穴

曲池穴同人體嘅新陳代謝有密切關係,刺激曲池穴,可以將各種毒素排走,維持身體正常運作。

位置:喺手肘內側彎曲的位置,將手肘向內彎,用手指公按壓凹陷嘅位置,按得啱會feel到好輕微嘅痛。

2.合谷穴
按壓合谷穴​​,可以令大腸經脈處組織同器官的疾患減輕或者消除,做到排走體內堆積毒素嘅效果。簡單又快捷,隨時隨地都可以按。

位置:手背向上,手指公同食指打開成45度角,兩指之間嘅虎口位就係合谷穴。

4大排毒食物推介 — 呢4種食物唔難搵,分分鐘屋企廚房已經常備,冇嘅﹗即刻落超級市場實有。嗱﹗冇藉口喇﹗
1.蘋果
蘋果可以減少腸入面嘅壞細菌,幫助有益細菌繁殖,亦都可以吸附有毒物質。另外,重可以減少血液入面嘅膽固醇含量,增加膽汁分泌和膽汁酸功能。都話咗一日一蘋果,對身體好啦﹗

2.綠豆

綠豆有清熱解毒嘅功效,係中醫最常用嚟解毒嘅食材。綠豆纖維比例高,可以加速腸道蠕動,縮短食物喺腸道滯留嘅時間,總之就係大便暢銷無阻啦!
5件感動700萬香港人的未來發明

內容延讀:

瞓極都咁攰?即睇4招祛濕 食完精神晒!

早餐都要排毒!4款明星都飲嘅有益早餐SMOOTHIES

3. 番薯

番薯可以補中和血,益氣生津,通便秘,有利於脾臟排毒。而且佢含有嘅纖維質鬆軟易消化,有助排便。

4. 紅蘿蔔
含有大量纖維素、B族維生素、鉀、鎂等可以促進腸胃蠕動的物質,有效將體內嘅廢物排出,係便秘同經常爆瘡人士嘅恩物。

即煲排毒湯水

蘋果紅蘿蔔粟米湯

材料:蘋果1個、紅蘿蔔1個、粟米1個、瘦肉4兩

功效:可以潤腸、排腸毒,健脾胃,重有利尿消腫嘅功效,人人都啱飲。

做法:將蘋果洗乾淨之後批皮切件,記得去心。之後將紅蘿蔔同粟米切件,粟米要去衣。將瘦肉洗乾淨、切件,然後汆水。將所有材料放入煲,加水,用大火煲滾之後,轉慢火煲個半鐘,再落少少鹽調味就搞掂喇。

 

內容延讀:

瞓極都咁攰?即睇4招祛濕 食完精神晒!

早餐都要排毒!4款明星都飲嘅有益早餐SMOOTHIES

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 6 comments

Add yours

Comments are closed.