【JUKSY】天冷運動瘦更快?5招抓住秋冬運動穿搭重點

運動

廣告

近年不管男女老少運動、健身已成為一股全民風氣,而所有運動比較起來,跑步算是「低成本」嘅運動;只要套上一雙運動鞋,再穿上合適嘅運動服裝,不需要昂貴嘅運動器材或是健身會費,就能跑出一身健康。喺冬天裡跑步,效果會比夏天更好!在夏天跑步雖然流汗量會比冬天多,但熱量卻消耗得比冬天還少。不過在冬天裡跑步可要注意啦!千萬要做好跑步嘅先前準備,否則一個不小心就感冒啦!

小編建議:能穿戴運動頭巾或是運動排汗帽,不但能保護頭部熱量散失,也不怕流汗後的狼狽貌。

1 . 把頭包緊緊,風吹不怕頭暈暈
冬天運動時,大家最容易忽略保暖嘅部位就係頭部。運動時,隨時記得擦乾汗水,尤其係頭部,那怕一陣風吹過,下一秒就打噴嚏!

2 . 螢光外套很重要,夜跑讓你更閃耀
晨跑或夜跑似乎已經成為一種運動風潮,好多人會利用上班前或下班後運動,可能喺社區外嘅人行道或河堤上慢跑,為咗喺夜晚看得更加明亮,可以穿螢光色系嘅外套,避免旁人沒有注意到。
小編提醒:喺冬天寒流來襲,穿上小外套運動是必備(除非真係不怕冷),建議外套盡量穿得合身,下擺有伸縮繩功能更能依照自己嘅舒適度做調整。對了!不管冬天或夏天,晚上戶外運動建議穿著亮色哦!

3 . 運動適合穿短袖,怕冷千萬別再秀
大家都知道穿短袖運動最舒適,不過天氣冷了都是要穿長袖比較實在,不然人家絕對會說: 「貪靚就不怕流鼻水!」。
小編建議:在比較不冷的天氣穿短袖當然最適合不過,不過感覺到有點冷時,建議可以在短袖外,套上輕盈嘅跑步背心或是一件薄外套,避免著涼。

內容延讀:

>必睇5套2015蝕到見骨電影,你知唔知蝕幾多個億?

>Hermès未出先玩!5條土炮Apple Watch皮帶手造靚過原裝

4 . 冬天跑步不耍酷,來件機能運動褲
跑步嘅長褲有分為夏季同冬季,當然冬季嘅長褲屬於較厚,材質會更加保暖、排汗力更強,別為了露出美腿或結實小腿肌而著涼。
小編建議:如果單穿機能緊身運動褲會感害羞,可以在外搭件運動跑褲或短褲,都係另一種穿搭方法!

5 . 秋冬腳部容易冰,保暖厚襪免抽筋
冬天嘅腳趾特別容易感到冰冷,可以選擇較厚嘅襪來包覆腳部,不但可以保暖也能避免腳部抽筋。
小編建議:運動前還是要做好足夠的暖身動作,讓全身暖起來再開始運動。對了!選擇排汗型的襪子也很重要。

慢跑係不受時間限制嘅一項運動,更不受限任何地點侷限,最重要係有無做好事前準備。想瘦身、養生嘅各位千萬不要錯過秋冬的運動好季節,在接下來嘅秋冬兩季,好好跑步運動,可以喺明年嘅夏季展現好身材啦!
原文內容提供:

There is 1 comment

Add yours

Comments are closed.