【杜如風】靚!

Blogger

廣告

【Trend’s Like Wind by杜如風】最近有位做文職的好友當了talent,拍了她人生中第1個廣告。她很緊張,不停問身邊的人她靚不靚:「你一定要like我呀!唔係我delete你㗎!」(嘩!使唔使咁誇張?)若有人説廣告裏的女子不夠靚,她就非常肯定地否認那個女子是她!小妹有幸未被她問到,因為自己最近長期不在香港,我亦只是靠被她問過的朋友傳話才知道這件事。我跟朋友説:「若果佢問到我,我一定故意話佢唔靚!」「嘩,你咁樣向死亡挑戰?」「唉,出得嚟行就要接受批評㗎啦!我想佢面對現實咋!我拍咗咁多年旅遊節目,從來都未問過人我靚唔靚!問都只係問個節目好唔好睇、夠唔夠creative、搞唔搞笑、剪得好唔好⋯⋯結果原來拍得咁辛苦,竟然換來戲劇性嘅人身攻擊,冇啦啦成為全城熱話,簡直沒殺咗整個製作團隊嘅功勞!」小妹收過無數惡評,但仍然行得、買得、瞓得,這實在是鍛鍊E.Q.的最好方法!

好友拍了1個廣告,就如此在意1個「靚」字,自己即時有㸃感慨,如果1個人只係得「靚」這個本錢,那麼她一定「死得好慘」!1個人除了樣貌之外,應該還有很多、很多、很多⋯「嘢」,例如:智慧、內涵、性格、能力、待人接物⋯⋯等等,才能成就1個完整的人生!

若1個人只得1個靚字的話,倒不如買幅名畫掛在家中算了!

text-杜如風

內容延讀:

6個你唔識都要follow嘅IG美女,第5個竟然係……

5大「肥美」Top 模,話你知:「肥唔等於醜!」