碧咸帶領 5位運動明星最「念念不忘」紋身

熱話

廣告

早前碧咸為咗氹愛女Harper(哈七),喺肚假狗紋咗個Minions,超級廿四孝老竇,就算Minions幾咁cute爆都好,出現喺咸爺身上都係好man。
其實咸爺一早已經喺頸側紋咗「Harper」,不過早幾日就喺上面紋多個「Pretty Lady」,寓意哈七已經大個女喇,實在係老竇、老公典範。咪以為咸爺只愛哈七,原來再早幾日,佢又喺手指紋咗「99」,代表99年同老婆Victoria結婚,同年大仔Brooklyn出世,更為曼聯贏得英超、足總盃同歐聯三冠王。
「念念不忘」又點止咸爺,碧咸帶領 埋NBA嘅LeBron James、巴塞嘅美斯、中國已退役女網球手李娜、F1車手咸美頓等等,原來都有刻骨銘心、念念不忘嘅紋身,一齊回帶重溫。

text-makim photo-網上圖片

內容延讀:

>型爆限定龍珠Z產品 咸爺着都好睇

>咸爺要帶哈七睇《 玩轉腦朋友 》 好多感動位

LeBron James媽媽I love you
LeBron James身上嘅紋身媲美咸爺,當中有好多都充滿愛,好似右手臂就紋咗Gloria,全名係Gloria James,即係LeBron媽,孝順仔嚟嘅。

美斯仔好上腳
C朗冇紋身,係因為要捐血,驚色素有影響。咁美斯就冇理呢啲嘢,近年重紋上癮,其中最搶係喺左腳小腿紋咗仔仔Thiago對手,愛意同咸爺對哈七一樣咁滿載。

咸美頓紋獅子頭保自信
F1世界冠軍咸美頓最近都有個新紋身,喺左胸紋咗個獅子頭,獅子不嬲都好英國文化,再配合Faith英文字,代表要保持信念同自信,呢啲真係念念不忘可以記一世。

李娜玫瑰花紋俾老公
李娜雖然退役,但仍不斷獲邀出席各大滿貫做特別嘉賓,只要生完仔應該好快有新動向。娜姐都鍾意紋身,喺左胸口紋咗個玫瑰同心形嘅組合圖案,嚟紀念同老公姜山相戀多年嘅見證,嘩!甜到呢!

有沒有關於香港的有趣盤點?

香港地從來不乏心靈熱點,香港不少地方均設立行刑場,正正是大部分屋邨興建時的前身,盤點香港猛鬼屋邨 ,信不信由你!不少朋友都喜歡想當年,香港懷舊小食 及這10款最愛夾糖是不少人的共同回憶,沒有高檔的食材,卻塑造出最難忘的味道。提到昔日蒲點,旺角絕對係大家留低最多腳毛嘅地方,千禧年代必去蒲點 ,你又去過幾多個呢?

有甚麼必學生活小智慧?

天氣時熱時凍,容易令人患上小感冒,唔想次次依靠藥物?可以試試這8招必學鼻塞穴位方法7大喉嚨痛舒緩方法。除了感冒外,生痱滋亦非常影響日常生活,坊間有各式各樣的解決痱滋方法,助你解決痛楚!

There are 3 comments

Add yours

Comments are closed.