午餐吃甚麼?教你自製Salad In A Jar彩虹沙律

造型打扮

廣告

自從教大家自製smoothie做早餐之 後,有很多朋友問我:「早餐搞定了,那午餐呢?沒理由帶個攪拌機返工吧!」攪拌機就不用了,帶個樽返工可不可?說的是由歐美紅到來亞洲的樽裝沙律「Salad In a Jar」,名字看似很厲害,其實只不過是將沙律材料,逐層逐層放入1個玻璃瓶內,放得靚靚又可以「呃like」,更是零難度,以後lunchtime不用出去跟人爭位等醫肚了!

text-Emily(ig:emkiuuuuuuuu

健康午餐Salad In A Jar

Jamie Oliver都食
英國廚神Jamie Oliver最近成功減咗廿幾磅,瘦咗又後生咗。原來佢都係靠Salad In a Jar減肥。

減肥前,成個發福阿叔咁。

減肥後,清減咗唔少,笑容都多番啲。

 

而佢整嘅沙律,就係以高蛋白質,多菜少肉嘅材料為主。

放材料要跟次序
雖然係易整,但啲材料點樣放,都有少少學問嘅。尤其是會倒落隻碟到食嘅朋友,以下嘅steps要跟足!

  1. 最底層:一定要倒咗沙律醬汁、橄欖油先,如果唔係就會浸濕晒啲食材。同埋倒出嚟食嘅時候,啲汁就會變返喺最top,係咪好聰明先?
  1. 第2層:要放啲「襟浸」嘅食物,例如青瓜、紅蘿蔔、青椒、紅腰豆等等。
  1. 第3層:可以開始放輕身啲嘅食物,好似粟米、番茄、牛油果或者各類水果。
  1. 第4層:好多營養師都會教人喺呢層,放啲含有蛋白質、澱粉質嘅食物,例如烚雞蛋、烚雞肉、熟通粉同芝士等等,補充返足夠嘅體力。
  1. 最5層:最top嗰層,就當然係用嚟放最輕嘅菜,即係生菜、菠菜、椰菜嗰啲。倒出嚟食嗰啲,啲菜就可以完美地墊底喇!

 
內容延讀﹕

>SANRIO SPORTS DAY最好玩原來係…?

>梳乎蛋CAFÉ實景全曝光

4款Lunch必食樽裝沙律

1. 凱撒雞肉沙律

材料:麵包粒、烤雞肉、椰菜、青瓜、車厘茄、牛油果、芝士

 

2.吞拿魚沙律

材料:吞拿魚、青瓜、番茄、芝士、紅蘿蔔絲、杏仁、生菜

SANRIO FAMILY SPORTS DAY最好玩係…?

3. 雞蛋螺絲粉沙律

材料:雞蛋、螺絲粉、烤雞肉、車厘茄、紅蘿蔔絲、青瓜、芝士

 

4.彩虹沙律

There are 6 comments

Add yours

Comments are closed.