香港又冇?教你上網買Air Jordan 1 OG北卡神色

波鞋

廣告

籃球之神米高佐敦Michael Jordan這幾日訪港,粉絲們四出找他的踪影,聞下陣二手雪茄都好!

今次他走訪大中華區,當然是為Jordan Brand 30週年助慶,慰藉一下班支持了他年的粉絲,真心nice!因為30大壽,所以今年Jordan鞋都出得比以往多同勁,繼上年年尾至年頭對fragment design × AJ1、年中對元祖Chicago AJ1後,今日,又有對超勁AJ1出,就是用了佐敦大學母校「北卡」配色,又名UNC,識玩一定玩這對,因為OG用色AJ1一向吃香,今次亦係第4對跟足元祖AJ1鞋型復刻(略為高筒少少),所以真係好原汁原味。

「等一下,你說今日( 10/10)推出?但我今日上過香港Nike網都沒有發售,早幾天又沒有任何抽選活動,怎買?對!香港Nike方面暫未公布這對鞋何時發售(可能沒有呢!),但其實全球很多地方都在今天發售,例著名鞋網Eastbay、Foot Locker等將於香港時間(10/10)今晚10點售,如果你玩在看到這個post的話,還有一小時預備,版尾有link可即上買鞋,可直寄香港,售價USD159加運費約USD50,運到香港約$1,630,假設香港訂價$1,199(你能正價入手的話,這些機會…),炒價估計約$2,500,點都好過食炒吧?快!take action!

text – singh

北卡神色 米高佐敦Michael Jordan都話靚

你可能會覺得「多白」唔靚,但其實這配色設計相當old school,襯古著同hi-end衫都可以的。

Apple前員工教你 5招iPhone 6s慳電兼保住電池

從側面看,的確高筒一點,原汁原咁,要有!

原版AJ1 UNC ,中底黃了,很有味道,大家如果買到這對復刻北卡色,都可以試下放上20年,可能都會黃得有味道,其他鞋款不會叫你這樣做,因為一定會碎底,但AJ1應冇問題。

有甚麼波鞋推薦?

不論男女波鞋都是大家每天襯衫必備的單品之一,白波鞋更是百搭之選,必買10大易襯白波鞋,輕鬆carry每個造型!香港天氣變幻莫測,唔想濕住腳行街,一對Gore-Tex防水波鞋會是必然之選,若然唔好彩弄髒波鞋,即用這6招洗波鞋方法幫波鞋還原靚樣!

如何揀一對適合自己的波鞋?

揀鞋當然要揀一對啱size的鞋,的確很多人經常入錯波鞋size,以下就為大家綜合15款大熱波鞋size攻略,幫大家選擇最佳尺碼。除了尺碼,波鞋的性能也很重要,消委會測試了 11款防水行山鞋,大家不妨參考一下當中款式的優劣之處。最後當然是款式,最新New Balance復古經典鞋款再來襲,身為潮流達人的你快入手一對吧!

There are 5 comments

Add yours

Comments are closed.