海賊王佔領東京鐵塔!

生活

廣告

《海賊王》(One Piece)忠粉們,唔好諗喇!快book機票去東京啦!

為慶祝《One Piece》動畫15周年,東京鐵塔整咗個One Piece主題樂園,入面有1:1公仔俾大家selfie之外,重有遊戲、餐廳、精品店、live show一應俱全,就算再理性嘅粉絲都應該會發癲!

係嘅係嘅,book嘢都要時間嘛,咁就睇住相同片先啦!睇完肯肯定更加有動力準備。

text-Jessie photo-網上圖片

 

Tokyo One Piece Tower

日期:即日起全年無休

開放時間:10:00am-10:00pm

地址:東京都港区芝公園4丁目2-8 Tokyo Foot Town 內

票價:成人3,200円(約HK$205)、4-12歲1,600円(約HK$103)

查詢:onepiecetower.com

 

日本「共同通信社」報道片段:

香港有甚麼地方適合與閨密、情侶,一大班朋友去?

與閨密、情侶約會的話,當然要選擇氣氛好的地方啦!全港12間必去天台酒吧 都超有feel,傾得興起難免會飲多幾杯,如果出現這些醉酒特徵 時就要適可而止了!返工返到攰,不如一齊去按摩店鬆一鬆,油尖旺按摩店 非常多,實有一間啱你。一大班朋想熱熱鬧鬧,燒嘢食最好不過了,即刻熟讀BBQ技巧7式 ,包你喺燒烤場上戰無不勝!

家居清潔有甚麼好方法?

家居清潔非常重要,做不好隨時影響健康!很多人因為床褥體積大不容易洗滌,而忽略了床褥清潔,即睇5招床褥清潔方法;冷氣機內外都容易累積大量灰塵,洗冷氣機方法好簡單,輕鬆洗走灰塵黴菌。當然做足家居清潔都不能避免曱甴入屋,10種有效消滅曱甴攻略幫到你!